Året var 2014, og danskerne spiste oftest street food under varmere himmelstrøg. Men det ændrede sig i en tom lagerhal på Papirøen: Copenhagen Street Food slog dørene op, og i de næste fire år besøgte flere millioner madmarkedet fra nær og fjern. Copenhagen Street Food lukkede, som det havde været planlagt fra begyndelsen. Men efterfølgende har vi i Street Food District brugt erfaringerne fra Papirøen til at skabe tre madmarkeder i både København og Odense. Det betyder, at vi i dag står bag en stor del af Danmarks street food-markeder, der har vundet popularitet fra øst til vest.

Et street food-marked skal være et laboratorium, hvor nye iværksættere og ildsjæle kan dyrke deres passion for mad og kreative håndværk og lære at stå på egne ben. Det er et rum i byen, hvor vi alle kan dyrke fællesskabet og mærke nærværet, men hvor vi også møder spændende fremmede kulturer. Og det skal eksistere på en måde, som tager hensyn til både klimaet, miljøet og mennesket.

97

Happy Clients

12000

Hours of Work

65000

Photos Taken

214

Completed Projects